Subject: Avalikud üritused Kohtla-Järve linnas
From: "Merlin Kont" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 11:44:32 +0200

Tere,

Vastavalt korrakaitseseaduse § 60 lõikele 1 on kohaliku omavalitsuse üksus
kohustatud viivitamata teavitama asukohajärgset prefektuuri tema
haldusterritooriumil peetavast üritusest.

Teatan järgnevatest üritustest Kohtla-Järve linnas:

1. FIE Jelena Jegireva korraldab 31.10. - 02.11.2024. a Järve linnaosas
Järveküla tee 87 (A1000 Market) kinnistul avaliku ürituse „Laat“ (vastutav
isik Jelena Jegireva, tel 53869715).

2. Osaühing ASSOLL korraldab 08. - 10. novembrini 2024. a Ahtme linnaosas
Maleva tn 19 kinnistul avaliku ürituse „Ahtme laat“ (vastutav isik
Aleksandr Startsev, tel 5392 9388).

3. Osaühing ASSOLL korraldab 15. - 17. novembrini 2024. a Järve linnaosas
Keskallee 7b (Virula väljak) kinnistul avaliku ürituse „Kohtla-Järve laat“
(vastutav isik Aleksandr Startsev, tel 5392 9388).

Lugupidamisega

Merlin Kont

Linnamajanduse vanemspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Mobiil: +372 5886 1590

E-post: [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.